טמגוצ’י בסמארטפון – הלהיט הבא?

פורסם ב

הוא היה להיט בשנות התשעים. עכשיו הטמגוצ’י חוגג 20 שנה ועושה קאמבק בסמארטפון >>

לא להאמין שכבר עברו 20 שנה.

הטמגוצ’י, חיית המחמד הוירטואלית שהיתה להיט היסטרי בניינטיז, חוגגת יום הולדת חגיגית במיוחד. כדי להתחבר לילדים של ימינו, יש גם קאמבק מתקרב, איך לא, בתור אפליקציה לסמארטפונים. ג’וני לבונסקי, יוטיובר בן 11 שקפץ להתארח אצל פאולה וליאון, לא ממש התרשם מהמשחק החדש-ישן, והודה שגם הוא, בדיוק כמו הילדים של שנות ה-90, מעדיף בלב לבו לקבל חיית מחמד אמיתית.

במהלך השנים נמכרו עשרות מיליונים של טמגוצ’ים, ונעשו כבר כמה נסיונות לייצר אפליקציות נוסטלגיות שלא ממש הפכו ללהיט. היוצרים של האפליקציה החדשה מקווים להצית מחדש את שגעון הטמגוצ’י באמצעות שילוב של טכנולוגיות חדשות, ביניהן AR, רשתות חברתיות ועוד.

למי מכם יצא אי פעם לגדל טמגוצ’י? כמה פעמים “הרגתם” אותו בטעות? במידה ואתם מתגעגעים למשחק הזה, בוודאי תשמחו לשמוע שחברת בנדאי, שייצרה את המשחק המקורי באמצע שנות ה-90 שחררה גרסא מחודשת של המשחק, הכוללת את שש הדמויות המקוריות. כיום ניתן לרכוש את הגרסא העדכנית של המשחק הפופולרי בשלוחה היפנית של אתר אמזון, בעלות של 2,000 ין, כשהם כ-65 שקלים.

בתחילת משחק הטמגוצ’י הדמות נמצאת בתוך ביצה, וישנן משימות רבות שצריך לבצע – כמו להאכיל ולקלח את הדמות. במידה ולא תעשו זאת – היא תמות. במהרה הטמגוצ’י הפך פופולרי מאוד ביפן ובלמעלה מ-90 מדינות נוספות, ועד כה נמכרו למעלה מ-76 מיליון יחידות.

המשחק עורר תגובות רבות ברשתות החברתיות. “בבית הספר של הילדים שלי אסרו עליהם להביא את הטמגוצ’י”, סיפר גולש, “מצאתי את עצמי הולך עם המכשיר לעבודה כדי לטפל בו”. גולש אחר סיפר: קניתי את הטמגוצ’י! הוא קטן יותר ממה שחשבתי, אבל מעלה נשכחות”.

החזרה של המשחק הפופולרי היא חלק ממגמה בשוק הטכנולוגיה של הוצאת גרסא משודרגת של מכשירים נוסטלגיים. רק בחודש פברואר האחרון, חברת נוקיה הפינית השיקה מחדש את המכשיר מדגם 3310, הידוע בסוללה העמידה שלו.

תוצאת תמונה עבור טמגוצ'י

One thought on “טמגוצ’י בסמארטפון – הלהיט הבא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

*