שאלות ותשובות – FAQ

איך נרשמים לאתר?

זה פשוט וקל! על מנת להירשם לאתר כל שצריך לעשות הוא להזין את פרטיכם האישיים כגון: שם מלא ואת כתובת הדוא"ל שלכם. בנוסף, תתבקשו לבחור סיסמה או שתוכלו לבצע הרשמה מהירה באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם. להרשמה, יש לגשת אל התחברות > צור חשבון, או פשוט ללחוץ על כפתור התחבר באמצעות פייסבוק.

איך מבצעים הזמנה באתר?

בחרו את הפריטים שברצונכם לרכוש, סמנו אותם והוסיפו לסל הקניות. משם תוכלו לעבור על ידי לחיצה על כפתור מעבר לקופה שנמצא בצד שמאל למעלה. בעמוד הקופה תתבקשו להזין את השדות הקיימים כמו: כתובת המשלוח, איש קשר, טלפון, שיטת משלוח ואמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי או חשבון הפייפאל אם בחרתם באפשרות הזו. לאחר שהשלמתם את הרכישה בהצלחה תעברו לעמוד אישור הרכישה ובו מספר האישור הייחודי של ההזמנה שלכם.

אפשר לעשות הזמנה טלפונית?

בטח! אנחנו כאן בשבילכם מיום א' עד ה'. שעות הפעילות שלנו הן 9:00-17:00. להזמנה טלפונית התקשרו לטלפון 03-7585858 ונשמח לסייע, לייעץ ולבצע עבורכם את ההזמנה.

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ודיינרס) ובאמצעות חשבון PayPal.

הזמנת פריטים ואישור הזמנה

לאחר ביצוע ההזמנה יישלח (תוך מספר דקות) מייל עם פרטי ההזמנה ומספרה, למייל אותו בחרתם להזין בחשבונכם באתר. לתשומת לבכם, מייל זה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה. אישור ההזמנה ישלח אליכם למייל רק לאחר בדיקת פרטי אמצעי התשלום, קבלת אישור חברת האשראי, ובתנאי שהמוצרים שהזמנתם נמצאים במלאי.

בדיקת סטטוס ההזמנה שלי

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״. סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה הועברה לדואר או לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.

איך אפשר לעדכן פרטים?

לעדכון פרטים עליכם להתחבר לחשבונכם ולגשת אל החשבון שלי > פרטי חשבון שם תוכלו לבצע עדכון ושינוי של פרטים כמו מספר טלפון, כתובת למשלוח, מייל ושם משתמש.

שינוי כתובת בהזמנה שבוצעה

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 03-7585858 או בצ׳ט לייב באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@amigo.com ונטפל בנושא.

היסטוריית ההזמנות שלי

על מנת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם ובסטטוס שלהן, יש לגשת אל החשבון שלי > ההזמנות שלי.

במידה וברצונכם לבטל הזמנה

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 03-7585858 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@amigo.com  ונטפל בנושא.

שכחתי סיסמה

לא נורא  גשו אל התחברות > לקוחות רשומים והקליקו על הקישור שנמצא ליד כפתור ההתחברות. (אפשר גם ללחוץ על הלינק כאן) לאחר שתזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם לאתר, נשלח לכם מייל לאיפוס הסיסמה. כמובן שגם שירות הלקוחות ישמח לסייע לכם בעניין בטלפון 03-7585858

שינוי סיסמה

גשו אל פרטי החשבון שנמצא בעמוד לוח בקרת החשבון > פרטי יצירת קשר > שנה סיסמה.

הרשמה לניוזלטר שלנו

החלטתם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל הטבות, קופונים ומידע לפני כולם? מעולה! לניהול ההרשמה שלכם גשו אל תחתית עמוד הבית והשלימו את הפעולה.

נרשמתי לניוזלטר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאתנו
  2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
  3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

מה ההבדל בין כתובת למשלוח לבין כתובת לחיוב?

כתובת למשלוח היא הכתובת אליה תסופק ההזמנה. כתובת לחיוב היא כתובת הגורם המשלם, כלומר בעל כרטיס האשראי. חשבונית ההזמנה נשלחת לכתובת המייל המעודכנת ב"חשבון שלי".

מתי אפשר לבצע הזמנות באתר?

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר מתי שרק תרצו.

סל קניות

בסל הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל. במידה וערכתם שינוי בסל, יש ללחוץ על הכפתור "עדכן את סל הקניות" לאחר שתסיימו. בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה.

מימוש קופון הנחה

למימוש קופון הנחה, יש לגשת בסיום הוספת הפריטים שברצונכם לרכוש, לעמוד הקופה ולהזין את קוד הקופון בשדה > האם ברשותך קוד קופון? ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "החל". אנו ממליצים לכם להירשם לניוזלטר שלנו, מדי פעם אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם במידע חדש, קופונים ומבצעים אטרקטיביים ושווים במיוחד.

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברת שליחויות או דואר ישראל(בהתאם לבחירתך), במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. אם בחרתם באפשרות של שליח עד הבית, תקבלו את החבילה בתוך 5  ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה. החלוקה תתבצע בכפוף לתנאי ההספקה של חברת ההפצה. אם בחרתם באפשרות של קליק 2 פוסט החבילה תגיע לנקודת האיסוף שבחרת תוך 6 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

שליח עד הבית

שליח עד הבית מגיע תוך 5 ימי עסקים (למעט ליישובים מרוחקים, מעבר לקו הירוק ויישובי ספר אליהם לא נוכל להתחייב להגעה תוך 5 ימי עסקים). שליח יצור קשר לתיאום הגעתו מראש.

לאיזו כתובת מומלץ להזמין את המשלוח? כתובת הבית/עבודה?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה. (הכתובת בה אתם נמצאים ברוב שעות היום).

קליק 2 פוסט – איסוף ממבחר נקודות איסוף של דואר ישראל

אם בחרתם באפשרות של קליק 2 פוסט, החבילה תגיע לנקודת האיסוף אותה בחרתם מתוך 1000 הנקודות של דואר ישראל (סניפי דואר ובתי עסק אתם הדואר עובד). החבילה תגיע לנקודה תוך 6 ימי עסקים. ברגע שהחבילה תגיע אל הנקודה, יישלח אליכם SMS המעדכן אתכם שהחבילה ממתינה לאיסוף בצירוף הכתובת ושעות הפתיחה של אותה הנקודה. יש להגיע לאסוף את החבילה בהקדם ועד 14 ימים. במידה ולא הגעתם לאסוף תוך כמה ימים תקבלו תזכורת בSMS. במידה ולא בוצע איסוף לאחר 14 יום החבילה תחזור אלינו.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

בוודאי! בתיאום מראש, האיסוף העצמי מתבצע בימי א-ה בין השעות 09:00 – 14:00. כתובת האיסוף היא – רחוב הברזל 34, תל אביב, קומה מינוס 2, מימין למעליות. ניתן להיכנס עם הרכב לחניון ללא עלות באמצעות לחיצה על האינטרקום בכניסה, הודיעו שהגעתם לאסוף חבילה מחברת אמיגו. לבירורים נוספים ניתן להתקשר ל 050-2510875.

עלויות משלוח

קליק 2 פוסט – 9 ש"ח
שליח עד הבית – 25 ש"ח
קליק 2 פוסט – ברכישה מעל 199 ש"ח – חינם
שליח עד הבית ברכישה מעל 299 ש"ח – חינם
איסוף עצמי – חינם

האם אני חייב להיות בבית בזמן קבלת המשלוח?

כן. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם את המוצר. ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS  לטלפון הנייד שלכם.

שימו ♥ – המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת שיהיה לכם נוח לקבל בה את המשלוח בשעות הללו, למשל בכתובת מקום העבודה/ אצל השכנה הנחמדה וכדומה.

מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?

במקרה של מוצר פגום, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7585858 ונשמח לסייע ולטפל בנושא.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בהחלט. להלן פירוט:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 600 ₪

האם ניתן לבצע תשלום באמצעות paypal?

בהחלט, אפשר לשלם גם באמצעות חשבון הפייפאל שלכם.

האם האתר שלכם מאובטח?

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל (SSL), ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.

מתי אחויב על ההזמנה שלי?

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה. רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.

איך ניתן להשתמש בגיפט-קארד?

יש להתחבר לחשבונך האישי (אם אין לך חשבון באתר, יש קודם כל ליצור אחד), ולאחר ההתחברות יש להיכנס ל"חשבון שלי" בפינה השמאלית העליונה. בתפריט יש לבחור באופציית "הזיכויים שלי", ולהזין את קוד הגיפט שקיבלת במייל (מומלץ לבצע פעולת העתק>הדבק). לאחר לחיצת אישור יתרת הקרדיט תתעדכן, וסכום הגיפט קארד ייכנס לקרדיט שלך – כלומר, ניתן יהיה לנצל בקנייה את חלקו או את כולו, ללא הגבלת זמן. זהו: מכאן כל מה שנשאר הוא לשוטט באתר, לבחור את הפריטים שברצונך להוסיף לסל, ובעמוד הקופה לבחור באופציית תשלום ״הקרדיט שלי״.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות שלנו זמין לכל שאלה ופנייה בימי א-ה בין השעות 9:00-17:00 – אנחנו זמינים בטלפון 03-7585858, במייל info@amigo.co.il ובצ'ט לייב באתר.

האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן, ניתן להחזיר את המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ראשית, יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא מוחזר באריזתו המקורית (שלא נפתחה). את המוצר יש להחזיר לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלתו. יש לשלוח לנו אותו דרך דואר ישראל לכתובת: הברזל 34 בניין B קומה 4 ברמת החייל ת"א – דואר עתידים. ברגע שנקבל את המוצר חזרה נזכה אתכם זיכוי כספי מלא ואישור אודות הזיכוי יישלח אליכם למייל.

איך אתם מזכים אותי?

אנחנו מזכים את אמצעי התשלום בו חויבת עבור ההזמנה. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית במייל. במידה ולא ראיתם זיכוי לחשבונכם בתוך 14 ימי עסקים, צרו עמנו קשר באמצעות עמוד צור הקשר שבאתר, במייל info@amigo.co.il או באמצעות הטלפון 03-7585858 ונשמח לסייע.