משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

שיטות משלוח

  • סוגי משלוחים:
    • שליח עד הבית תוך 5 ימי עסקים – בחינם.
    • קליק 2 פוסט – איסוף ממבחר נקודות איסוף ברחבי הארץ תוך 5 ימי עסקים – בחינם.
    • איסוף עצמי מהמחסן שלנו – בימי רביעי 9:00-13:00.

הערות ותוספות

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים, קטנים, קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים קטנים, אזור רמת הגולן ,אילת, יישובי הערבה ויישובים מעבר לקו הירוק. ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 5 ימי עסקים.

* בנוסף, ניתן לבחור בקופה באופציה של איסוף עצמי בחינם. לאחר שקיבלת אישור למייל כי החבילה מוכנה עבורך, ניתן להגיע אל המחסן שלנו בימי ד' בין השעות 09:00-13:00 ולאסוף את המוצר שהזמנתם ללא תוספת תשלום. כתובתנו: פארק תעשיות יצהר, אזור תעשייה עד הלום, רח' האודם 4 מחסן מספר 3, ראו תמונה מצורפת.

*במקרה של שינוי בכתובת האספקה (לאחר קליטת ההזמנה באתר) ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח.

משלוח עם שליח עד הבית

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00 – 8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך). במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום  או בתיאום לכתובת אחרת.

מדניות החזרות

הנחיות להחזרת מוצר

  • ניתן להחזיר את המוצר שרכשת עד 14 ימי עסקים מרגע קבלתו – ניתן לשלוח אלינו בדואר רשום או בהגעה עצמאית למשרדינו בכתובת – הברזל 34 בניין B קומה 4 ברמת החייל ת"א – סניף קריית עתידים בכתובת-  עתידים 6 (מרכז מסחרי קרית עתידים).
  •   במידה והשליחה נעשית דרך הדואר יש לכתוב על גבי החבילה – לכבוד: פי.אמ.איי איקומרס אמיגו בע"מ.
  • יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא נמצא באריזתו המקורית (שלא נפתחה).
  • יש לבחור בדף ההחזרה המצורף האם ברצונך לקבל קרדיט לשימוש באתר (סכום שישמש אותך לרכישה באתר, ללא תאריך תוקף) או החזר כספי (זיכוי לאמצעי התשלום עמו בוצעה הרכישה).
  • ברגע שהחבילה תגיע אלינו חזרה יבוצע ההחזר בהתאם לבקשתך ועדכון יישלח במייל.

לפרטים נוספים שירות הלקוחות ישמח לסייע: בטלפון 03-7585858 או במייל  info@amigo.com

חשוב לדעת!

  • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה אנו זמינים עבורך בטלפון או במייל.
  • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט (כרטיסי חיוב מידי), ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.